ديانا ديانا ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس ديانا

بهار 94

1394/1/23 17:57
نویسنده : مامانی
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم عزیزتر از جانم بودنت را دوست دارم وادارم میکنی که به هیچکس فکر نکنم جز تووووو یه سال دیگه به سرعت گذشت دو  بهار را با وجود تو فرشته کوچولوی ناز نازی گذراندیم و با اوای تو رهسپار سالی پر از اتفاقات خوب میشیم  عاشقااااااانه این روزهای شیرین با تو بودن را میستایم . خندونکعزیز دل مامانی عید امسال دندان هفتمت هم رو نمایی کرد . سفر به شمال و اصفهان و کاشان  در کنار تو و بابایی برام خیلی لذت بخش بود ولی صد و هزاران حیف که این روزای خوب خیلی زود میگذرن . بوسعشق دلم دیگه داری تلاش میکنی کم کم حرف بزنی و من عاشق لحن و اوای صداتم به    اب میگی آ    بغل  ب    ماما   بابا    ممه   داغ    پیش پیش    بده     برو    نه  دد   جوجو   و بیشتر کلمه ها رو نصفه و با لحن شیرین خاص خودت ادا میکنی که دل همه رو میبری قربون شیرین زبونیاتم. یکسال و چهار ماه از بودنت به سرعت گذشت و من عاشقانه این لحظات رو  شکر گذارم . محبتدووووستت دارم تا بی نهااااایت محبتniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)