ديانا ديانا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس ديانا

آزمایش بتا و اولین سونوگرافی

1392/11/9 17:29
نویسنده : مامانی
1,961 بازدید
اشتراک گذاری

میوه دل مامانی شکفتنتو لحظه به لحظه تو وجودم حس میکنم و با این حس زندگی میکنم و از ثانیه به ثانیش لذت میبرم بمان تا من بمانم .وقتی متوجه حضورت در وجودم شدم اولین آزمایشو به امید اینکه حتما هستی که دلم گواهتو میده انجام دادم و چه لذت بخش بود اون لحظه که گفتند هستی سرازپا نمیشناختم و واقعا نمیتونم اون لحظه و بعد از آن سونوگرافیو که واسه اولین بار مثل یه حباب خوشکلو کوچولو دیدمت و صدای تیک تیک قلبت که تندوتند میزد و شنیدم توصیف کنم من و بابایی شادیم که هستی و ثانیه به ثانیه منتظریم قدمهای کوچولوتو به خونه دلمون بزاری

عکس آزمایش بتا

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
12 اردیبهشت 92 23:15
ای جونم چ نازه ! پیش منم بیااااااا مرسی حتما
خاله فرشته
17 اردیبهشت 92 1:01
مبارک باشه قدم این کوچولوی ناز مرسی