ديانا ديانا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس ديانا

هفت ماهگي عشقم ديانا

1393/5/4 21:23
نویسنده : مامانی
179 بازدید
اشتراک گذاری

محبتمحبتعشق دل ماماني ازاينكه دير به دير به وبلاگت سر ميزنم  منو ببخش واقعأ وقت كم ميارم و تمام وقتم با وجود تو فرشته كوچولو پرشده البته بايد اينو بگم كه تو اينقدر مهربونو و آرامش بخش هستي كه در كنار تو زندگي يه مزه و رنگ و بوي خاصي پيدا كرده كه با هيچ چيز ديگه اي تو دنياي به اين بزرگي قابل قياس نيست عاشقانه دوستت دارم محبتپرنسسم ورودت به اولين ماه رمضان زندگيت مبارك باشه اميدوارم هميشه سلامت و شاد ببينمت .

عزيز دلم همش منتظرم تا مرواريدكوچولوتو ببينم مامان طوبي يك بار آش دندوني درست كرد ولي  هنوز دندون كوچولوي شما روي ماهشو نشونمون نداده و ما رو همچنان منتظر نگه داشته آخه بيشتر از يك ماهه شما حالتها و نشانه هاي دندون دراوردن رو داري ،الهي دردت تو سرم يه هفته پيش بيشتر از سه روز تب داشتي  و ما خيال ميكرديم بخاطر دندون دراوردنته و با اين حال دكتر بردمت و متاسفانه اشتباه تشخيص داد و گفت سرماخورده  در حال كه شما اصلا نشانه هاي سرماخوردگي نداشتي منم كه نميتونستم حرفي به دكتر بزنم خلاصه گذشت و من اجبارأ به شما دوروز شربت سرماخوردگي دادم ولي وقتي ديدم بهتر نشدي دارو رو قطع كردم و براي بار دوم  يه دكتر ديگه بردم كه اونم چيز خاصي تجويز نكرد و به قول معروف سردر نياورد و من فقط حرص ميخوردم كه چجوري به اينا مدرك تخصص ميدن خلاصه اون روز هم به شب رسيد و شما بخصوص شبها خيلي بيقراري ميكردي البته من هر ثانيه كنترلت ميكردم كه خداي نكرده تبت بالا نره به هر حال اون شب سوم بخاطر بيقراريت بردمت حمام و وقتي اومديم بيرون  ديدم سر و صورتت ريخت بيرون و پر ازلكه هاي قرمز شد و مجبور شديم ساعت سه نيمه شب همراه با بابايي سه باره شمارو دكتر ببريم و اينبار دكتر تشخيص دادن شما روزئولا يا همان گل سرخه كه معمولا نوزادان شش تا هفت ماهه ميگيرن گرفتي و درمان خاصي بجز كنترل تب نداره خلاصه منكه مردم و زنده شدم و خدا رو كرورها بار شكر از فرداي اون شب حالت رو به بهبودي رفت و بعد از سه روز كاملا خوب شدي و من چقدر خوشحال شدم الهي هيچ مادري مريضي بچشو نبينه خلاصه عزيزكم گذشت و دندون كوچولي هم در كار نبود قربون مهربونياتم كه وقتي مريض هم هستي اون خنده نازت محو نميشه الهي هميشه صورتتو با لب خندون ببينم آرامپرنسسم روزا خيلي سريعتر از اونچه فكرشو ميكنيم ميگذره و من هر روز شاهد بزرگ شدنت و ديدن كاراي جديد و بامزت هستم ياد گرفتي سينه خيز راه بري و بعد رو دوتا دستات سينتو بلند ميكني و دوست داري و تلاش ميكني چهار دست وپا راه بري ومن عاشقانه اين روزها رو دوست دارم تك تك ثانيه هاي با تو بودن رو دوست دارم و از خداي مهربونم ميخوام كه هميشه سالم و تندرست باشي و در كنار منو بابايي هميشه شاد و خوشحال زندگي كنيو باعث افتخار ما در آينده باشي  عاشقانه دوستت دارم و پيشاپيش اولين عيد فطر زندگيتو تبريك ميگم پرنسسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)