ديانا ديانا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس ديانا

واكسن شش ماهگي پرنسسم

1393/3/17 11:05
نویسنده : مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

بوسمحبتعزيز دلم ششمين ماهگرد تولدت مبارك  قربون معصوميت و آرامشتم كه بهم آرامش ميدي ،از خداي مهربونم سپاسگذارم كه فرشته اي همچون تو رو به من هديه داد و آغوشمو پر از عطر وجود پر بركت نوراني تو كرد خيلي خوشحالم كه تو رو دارم من با وجود تو تازه معني واقعي زندگي رو درك كردم تو براي من يعني زندگي واقعي يعني آرامش يعني عشق  با وجود تو لبريزم از محبت ،عشق،يه حس تازه كه شيرينترين و قشنگترين حس بعد از وجود باباييي تو زندگيمه خدا رو شكر ميكنم بخاطر وجود شما كه به زندگي من عطر جاودانگي زديد و من تا آخرين لحظه عمر وتا آخرين نفس سرمستم از عطروبوي وجود شما به بركت باري تعالي.  فرشته پرنسس ماماني امروز بعد از سه روز تاخير به سلامتي من و شماو بابايي راهي مركز بهداشت شديم و  واكسن شش ماهگيتو زديم و البته قد و وزنتو هم اندازه گرفتيم قدت ٦٦ وزنت ٦/٦٠٠ كه البته نرمال بود ولي رضايتبخش نبود  به هر حال بايد بيشتر به وزن گيريت توجه كنم و سعي ميكنم انشااله تا ماه بعد تپل تر شي جيگر ماماني البته دو هفته اي ميشه كه شروع به خوردن غذاي كمكي  كردي اول لعاب برنج و بعد فرني كه بايد به زودي خوردن حريره و سوپ رو هم اضافه كنيم تا شما زودتر بزرگتر و تپل تر شي عزيزم .دياناي مامان  الان كه دارم برات مينويسم ساعت ١٠/٤٨صبح شنبه ١٣٩٣/٣/١٧ .قربونت برم كه زياد بيقراري نكردي و فقط موقع سوزن زدن كمي گريه كردي و گریهزود آروم شدي تا رسيديم بهت قطره آستمينوفن و مولتي ويتامين دادم والبته شير و الان هم مثل يه فرشته كوچولو لا لا كرديخواب اميدوارم تب نكني و مثل دفعه هاي قبل  خوب باشي يكي يك دونه مامان دوستت دارم.عکسای نازت ادامه مطلب محبتبوسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)