ديانا ديانا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس ديانا

اولين عيد و چهارمين ماهگرد پرنسسم

1393/3/1 15:17
نویسنده : مامانی
216 بازدید
اشتراک گذاری

از خدا دیگر هیچ نمیخواهم ، دیگر هیچ آرزویی ندارم ، رویایم را میخواستم که به آن رسیدم ، دنیا را میخواستم که آن را به دست آوردم ، رویایی که همان دنیای من است، و تویی که همان دنیای منی عزيزم ،يكي يك دونه قلبم ،شيريني زندگيم ،اولين عيد نوروزت مبارك و همچنين چهارمين ماهگرد ميلادت مبارك.........پرنسسم عيد امسالمون با وجود فرشته اي مثل تو يه جور ديگه بود ، شيرين مثل عسل ، تو ي تمام عمرم اين حس زيبايي كه عيد امسال داشتم تجربه نكرده بودم احساس ميكنم همه خوشي هاي قبل از بودنت كاذب بودن و الان حس واقعي خوشحاليو ميفهمم و چقدر شيرينه و دل چسب . خدا رو كرورها بار شكرگذارم كه تو رو دارم در كنار پدر مهربونت ، مطمئنم شما دو نفر هديه هاي گرانبهايي از طرف خداوند به من هستيد و ازش ميخوام هيچ وقت ناراحتيتونو نبينم و تا زنده هستم در كنارتون باشم و ميدونم كه خداي مهربونم شما رو برام حفظ ميكنه و نگهدارتونه . قندكم امسال از شب قبل سال تحويل رفتيم كلاردشت پيش بابا اكبر خيلي خوش گذشت قبل از سال تحويل با عمه طلا هفت سين عيد رو چيديم و شما هم بعد از حمام و پوشيدن لباس خوشگل كلي عكس با بابا اكبر و بابايي و بقيه انداختي ،از همون روز اول شما ننوي عمه مهديس رو تصاحب كردي چون بدون ننو نميخوابيدي و چقدر اب و هوا بهت ساخته بود چون ماشاله شبا اصلأ بهانه نميگرفتي و راحت تا صبح ميخوابيدي و من از اين بابت خيلي خوشحال بودم ،دست بابا اكبر درد نكنه خيلي زحمت كشيدن و ما تمام عيد امسالو پيششون بوديم امسال اولين عيد شما و دوقلوها عمو مهدي و عمه مهديس بود عيدتو مبارك ايشاله هميشه بخندين و سالهاي خوبي پيش روتون باشه . دخملكم عيد امسالمون با وجودت از همه عيدها شيرينتر و به ياد موندني تر شد .....هميشه و هميشه دوستت دارم و عاشقانه دوستت دارممحبتمحبتپرنسسم عکستو در ادامه مطلب میتونی ببینیبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زری مامان
15 فروردین 93 16:47
سلام سال نو مبارک ماشاللله چه دختر نازی به ما هم سر بزنید
مامانی
پاسخ
سال نو شما هم مبارك مرسي از لطفتون
مامان عرفان
15 فروردین 93 18:26
سلام عزیزم مبارکه اولین عید و چهارمین ماهگردت. خیلی نازی عزیز.