ديانا ديانا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس ديانا

پنج ماهگي پرنسسم

1393/3/2 0:37
نویسنده : مامانی
183 بازدید
اشتراک گذاری

بوسمحبتعزيز دل ماماني اول از همه ببخشيد بخاطر تاخيري كه داشتم اينقدر سرم با تو جيگرطلا گرم شده كه به بيشتر كارا نميرسم البته يه مشكل هم تو اپلود كردن عكسات و ريختنشون از موبايو تبلت و  ....تو كامپيوتر داشتم كه بابايي قول داده زودتر درستش كنه تا عكساي خوشكلتو برات بزارم  .عشق دل ماماني  هر چي ميگذره نازترو تو دل بروتر ميشي و حسابي دلبري ميكني ،واسه من كه انقدر برات ضعف ميرم قهقهه نميزني ولي واسه بچه ها كه كوچيكن مثل عسل اينقدر ذوق ميكني و قهقهه ميزني كه من واقعأ حسوديم ميشه قربون قهقهه هاتم عمرم .عزيزكم امروز يكم خرداد نودوسه  وشما ديروز اولين غذاي كمكيو نوش جان كردي (يك قاشق مرباخوري لعاب برنج)تشویقاز اولين تجربم براي درست كردن لعاب برنج بگم كه آبشو كم ريختم وتا اومدم بجنبم سوخت و مجبور شدم دوباره براتون درست كنم ولي خاطره اولين غذاي كمكي شما كلأ تو ذهنم خواهدماند گل هميشه بهارم ،بالاخره لعاب برنج خيلي خوشمزه اي كه با نبات شيرينش كردم رو داددم به شما ونوش جان كردي و خيلي زياد خوشت اومده بود ولي اجازه نداشتم بيش از يك قاشق بهتون بدم تا امروز كه ميخوام كمي بيشتر براتون درست كنم .خيلي خوشحالم كه شما رو دارم   وخيلي دوستت دارم عمرم جونم نفسم پرنسسممحبتبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شمیم
1 خرداد 93 15:07
سلام عزیزم خیلی نی نی نازی داری خدا حفظش کنه به ما هم سر بزن خوشحال میشیم و نظر یادت نره گلم نی نی ت هم از طرف منو شمیم ببوس
❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
1 خرداد 93 15:22
ميدرخشي... مي تابي... اما دوري ماه بودن همين است ديگر...
افسون
1 خرداد 93 19:18
خیلی وبلاگ خوبی داری عزیزم لذت بردم
مامان رستا
1 خرداد 93 19:42
دختر ما هم مثل دخملی شما دختر پاییزی هست، خوشحال میشم از وبلاگش بازدید کنین. من لینک کردم شما رو.